درب آکاردئونی 3 گل

 

مشخصات و تعریف درب آکاردئونی به چه صورت است

حفاظ درب آپارتمان با نام هایی همچون حفاظ آکاردئونی یا درب کشویی نیز شناخته میشود. این نوع از محافظ درب با ساختاری مشبک از قابلیت باز و بسته شدن بصورت کشویی در ریل های خود به سمت چپ یا راست بهره می برد. امنیت، زیبایی، کیفیت و تنوع طرح در ساخت نرده حفاظ درب آپارتمان به گونه ای است که شما را از خرید آن خرسند می کند. رسالت نرده حفاظ کشویی آکاردئونی امنیت ساختمان است اما با وجود طرح های زیبا و رنگ های بی نظیری که دارد می تواند زیبایی نمای خارجی خانه را نیز تحت تاثیر قرار دهد. فاکتور مهم در ساخت نرده حفاظ کشویی آکاردئونی این است ک متریال به کار رفته در ساخت آن از بهترین ها باشد. شما با وجود این نرده حفاظ کشویی آکاردئونی می توانید خانه خود را در برابر سارقین ایمن کنید و در عین حال زیبایی را نیز به نمای خانه خود هدیه دهید.

 

امروزه در صنعت ساخت درب های محافظ همواره اولیت طراحی مهندسی به راحتی افراد در خصوص استفاده از گارد فلزی بصورتی که حداقل فشار بر بازو و یا ساعد دست وارد شود، مد نظر می باشد. در نظر داشته باشید که کیفیت ساخت، استحکام و همچنین امنیت نرده حفاظ کشویی آکاردئونی به گونه ای است که شما می توانید با خیال راحت خانه را ترک کنید و دیگر نگران ورود سارقین نباشید. با توجه به اینکه سارقین می توانند به راحتی از درب خانه عبور کنند پس باید بتوانید با ایمن کردن درب ورودی، نقشه شوم آن ها را نقشه بر آب کنید.

بدلیل ذکر شده مهندسان ما جدا از بحث ایمنی و غیر قابل نفوذ بودن درب آکاردئونی در طراحی های خود همواره سهولت در امر باز و بسته شدن درب را مورد نظر قرار میدهند.

 

درب آکاردئونی پرچ مخفی

 

آکاردئونی پرچ مخفی

همانطور که در تصویر بال مشهود است درب های ضد سرقت آکاردئونی از ردیف های لوزی شکلی بصورت مشبک ساخته شده اند. به این لوزیها اصطلاحا گل گفته میشود .این گلها با استفاده از پرچ بروی تسمهای عمودی متصل میشوند. واضح است که پرچها همچون مفاصلی می مانند که در مواقع باز و بسته شدن درب تسمهای لوزی برروی محور آنها گردش می کنند. همانطور که در مورد بالا ذکر شد، درب های آکاردئونی بروی پرچ ها استوار هستند، پس همین پرچها نقاط ضعف درب آکاردئون هم میتوانند باشند.

 

درب آکاردئونی 4 گل

 

درب آکاردئونی 4 گل

در تصویر بالا محافظ آکاردئونی پشت درب آپارتمان بصورت پرچ مخفی ساخته شده است، یعنی دیگر نقاط ضعف در دسترس نخواهند بود. و حفاظ در بدون نقطه ضعف می باشد. واضح است که هر چه تعداد ردیف لوزی ها بیشتر شوند برای مثال در چهار گل یا در پنج گل امنیت بالاتری را به درب اهدا میکنند.همانطورکه در تصویر اول مشاهده نمودید در اکاردئونی 3 گل دارای فضای خالی زیادی مابین لوزی ها بوده که خود فضاییست برا استفاده از دیلم یا تایلیور و با بیشتر شدن تعداد ردیف لوزی ها به چهار گل یا پنج گل محافظ آکاردئونی از امنیت بالاتری برخوردار می شود.

 

درب آکاردئونی تمام گل

 

درب آکاردئونی تمام گل

حفاظ تمام گل آکاردئونی، همانطور که در تصویر بالا مشاهده نمودید حفاظ تمام گل تشکیل شده از پنج ردیف لوزی بوده بصورتی که تمامی در آکاردئونی را پوشش داده و فضای خالی را یه حداقل یا صفر رسانده است. ای نوع درب هیچ جایی برای دیلم انداختن یا تایلیور بروی در باقی نزاشته است و پرچ های آن در حالت فول آپشن بصورت مخفی می باشد.

حفاظ درب کشویی آکاردئونی
حفاظ درب کشویی آکاردئونی با قیمت مناسب

کیفیت ساخت نرده حفاظ درب آکاردئونی

حفاظ درب آکاردئونی که در آراد حفاظ تولید می شود در نوع خود بی نظیر است. با توجه به اینکه حفاظ درب کشویی آپارتمان در آراد حفاظ از بهترین متریال ساخته می شود از این رو دیگر نگران کیفیت آن نباشید. برای رنگ کاری از رنگ های الکترواستاتیک و برای برشکاری و تراشکاری از بهترین دستگاه های روز استفاده می شود. با توجه به اینکه فرایند تولید و ساخت حفاظ درب کشویی آکاردئونی در شرکت آراد حفاظ به گونه ای است که دستگاه های مدرن استفاده می شود از این رو دیگر دغدغه ای برای کیفیت نداشته باشید.

 

call us