قیمت حفاظ  روی دیوار سرنیزه
نرده حفاظ مدرن سرنیزه

نرده روی دیوار سرنیزه آبشاری، خواهان امنیت ساختمان است.

حفاظ روی دیوار طرح سرنیزه ایستاده یکی از طرح های قدیمی برای ساخت نرده روی دیوار است. این طرح که از نیزه های جنگی ایده گرفته شده است. به صورت سرنیزه روی دیوار نصب می شود.

حفاظ سرنیزه روی دیوار راهکاری برای افزایش امنیت ساختمان و منازل شما است. با طرح سرنیزه دیگر سارقان به خود اجازه ورود نمی دهند زیرا تیرهای این حفاظ روی دیوار باغ، خانه یا ویلا و آپارتمان بر نقشه های شوم آنان فرو می رود.

حفاظ روی دیوار سرنیزه آبشاری راهی است برای پیشروی به سمت دریایی بی نهایت امنیت!

رنگ در رنگ و طرح های شکیل این نرده سرنیزه در آراد حفاظ موجود است. با توجه به اینکه این حفاظ دیوار ساختمان قدمتی دیرینه دارد، اما باز هم مشتریانی هستند که برای امنیت ساختمان خود از این طرح نرده استفاده می کنند. نرده حفاظ سرنیزه از قدیمی های نرده حفاظ است. با وجود نرده حفاظ سرنیزه دیگر خبری از سارقین نیست زیرا ورود را بر سارقین سخت می کند. اگر می خواهید امنیت خانه خود را حفظ کنید باید از نرده حفاظ دیوار استفاده کنید. حفاظ دیوار ساختمان امنیت بالایی دارد و شما می توانید با این نرده حفاظ امنیت را به ساختمان خود هدیه دهید. نرده حفاظ سرنیزه با وجود امنیتی که دارد مانع از ورود سارقین می شود.

الهام بخشی نرده حفاظ سرنیزه از نیزه های میدان جنگ

نرده سرنیزه مانند تیرهای جنگی نیزه ها در میدان جنگ است که بر قلب دشمنان فرود می آمد. امروزه این نرده حفاظ سرنیزه که طرح خود را نیز از سرنیزه های تیز و برنده الهام گرفته است توانسته است بر قلب سارقین فرود آید و آن ها را از ورود منع کند.

حفاظ روی دیوار حیاط سرنیزه

 

کیفیت ساخت نرده حفاظ سرنیزه

نرده حفاظ سرنیزه در آراد حفاظ از بهترین متریال ساخته شده است و شما می توانید این حفاظ را برای مدت های طولانی روی دیوار خانه خود داشته باشید. استفاده از رنگ های الکترواستاتیک و همچنین رنگ های پودری با کیفیت و جوشکاری با بهترین دستگاه های جوش و برشکاری و تراشکاری دقیق همگی سبب می شود تا در نهایت محصول آماده شما بهترین در نوع خود باشد.

حفاظ روی دیوار حیاط سرنیزه

 

امنیت بیشتر نرده سرنیزه با ترکیبی از نرده شاخ گوزنی یا نرده بوته ای

نرده حفاظ سرنیزه می تواند به صورت ترکیبی با سایر حفاظ ها به کار رود. برای مثال می توان برای امنیت بیشتر روی نرده سرنیزه، نرده حفاظ شاخ گوزنی کار گرفت تا ورود را به طور کل سد کند. همچنین نرده حفاظ دیوار سرنیزه در انواع مختلف نرده سرنیزه یک طرفه یا دو طرفه و سه طرفه نیز وجود دارد که تعداد سرنیزه در هر طرف بیشتر است و مسلما امنیت بیشتری را نیز به همراه دارد.

حفاظ روی دیوار حیاط سرنیزه

 

قیمت نرده سرنیزه ایستاده در آراد حفاظ

قیمت نرده حفاظ سرنیزه طرح ایستاده یا آبشاری در آراد حفاظ با توجه به تعرفه های نهادهای نظارتی تعیین می شود. از آن جایی که قیمت حفاظ و نرده روی دیوار در آرادحفاظ مشخص و معلوم می باشد لیست قیمت حفاظ آهنی سرنیزه در این سایت به صورت به روز قرار دارد.

 

حفاظ دیوار طرح سرنیزه

 

حفاظ روی دیوار حیاط سرنیزه

 

حفاظ روی دیوار سرنیزه

 

کیفیت نرده روی دیوار سرنیزه ایستاده

کیفیت نرده آهنی یا گارد یا حصار فلزی روی دیوار به طرح سرنیزه در آراد حفاظ مثال زدنی است. زیرا از رنگ های با کیفیت الکترواستاتیک در این شرکت برای رنگ آمیزی استفاده می شود.

همچنین برشکاری های منظم و ظریف نیز توسط تکنسین حرفه ای صورت می پذیرد. ارسال و پذیرش سفارش در سراسر کشور، بازدید و مشاوره رایگان نیز از دیگر مزایای استفاده از خدمات آراد حفاظ است. برای اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09127716460 تماس حاصل کنید.

 

call us